pátek 30. března 2012

Ordinery outfit.

Achjo,je zas hnusně.To je docela vtipný,protože ve středu bylo cca 20°.Ani nevím,proč tady píšu o počasí. Dneska to bylo celkově divný,každopádně ve škole se mi teďka jakžtakž daří.No,stejně mi vycházej asi 2 trojky.Ale tak víte co,já se z toho nepodělám.Ale trochu mi to vadí.

Za dnešek byla asi nejlepší cesta na volejbal s michel.A pak v tý šatně,zítra mě bude všechno bolet..:D Ale vy stejně nevíte,o co jde.

Chtěla jsem jít o víkendu ven,ale víte,že bude vichřice, a bude sněžit? Bože,bože.












Půjdu si udělat popcorn,lehnu si s Prďolkou (morčetem) do postele,a něco si spolu pustíme.Takovej náš babinec.:D

4 komentáře:

  1. to pocasi je des, predposledni fotka perfekt))))

    OdpovědětVymazat
  2. krásný kalhoty :) taky nesnáším tohle počasí! :/

    PS: Na mém blogu zrovna probíhá giveaway o neonový lak,můžeš se přihlásit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kalhoty :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat