pátek 27. dubna 2012

It's too late.

Ú,dneska je byl nejteplejší den. Joo,bylo mi děsný vedro a to jsem šla jenom ven. O to větší sranda je,když jste se dvě hodiny honíte za míčem.Chcípám.A zítra bude teplo ještě větší.Jedu do Prahy.Bože,proč píšu o počasí?

Poslední dobou jsem taková..na měkko.Nevím,kdybych mohla,tak bych třeba den-dva brečela a brečela.No,v podstatě k tomu nemám důvod.Teda,pár by se jich našlo.Takže jsem asi zralá na Titanic.A nebo na nějakej masakr,to ještě nevím.

Phil Collins a David Bowie v uších,Děti ze stanice Zoo na očích. Nevím,nějak se mi to začalo líbit a Christianu začínám chápat víc a víc.




7 komentářů:

  1. taky teď píšu poslední dobou ve článcích o počasí :D. bude zas líp, uvidíš. já mám často taky takový brečící nálady...

    OdpovědětVymazat
  2. ses strasne krasna misi, vazne)))
    ja, ackoli prijata, se mam taky docela desne a porad bych brecela. kdyz se mam desne, brecim, protoze se mam dobre. a kdyz se mam paradne, brecim, protoze vim, ze se to za chvilku zase posere. hruza, hruza, hruza!
    *tip na knizku pro tebe: memento - radek john

    OdpovědětVymazat
  3. chtěla bych si alespoň na jeden den vyzkoušet, jaké to je, mít takové světlé vlasy! :D))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jednu malou povinnost Ti oznámit, že jsem Tě nominovala na VBA u mě na blogu. Doufám, že Ti to nevadí, a že se ráda připojíš :)

    OdpovědětVymazat
  5. nechtěla bych běhat v tomhle vedru:D:) krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné fotky:)
    a v tom vedru mi dělá problém někde chodit a představa že bych za něčím běhaala?:Dasi by bylo brzo pomě:D

    OdpovědětVymazat