pondělí 2. dubna 2012

Some photos.

                                      Kašlu jí na nějakej zákaz,ještě kvůli takový blbině.


Dnešek byl hodně divnej.Poslední dobou jsou všechny dny divný.Pořád si připadám,jako když spím.Jo,je to směšný,protože nespim ani 8 hodin.:D

Ve škole jsem měli "zaječí den".Náš ředitel měl narozeniny,kupodivu se jmenuje Zajíc a tak si skoro všichni vzali zaječí uši,včetně mě.Měla jsem takový krásný,ale rvala jsem se s nima do školy jen kvůli první hodině,což mě docela naštvalo,ale stálo za to vidět i učitelky s těma ušima,haha.

Zítra píšeme čtvrletku z češtiny,a pak z matiky.Ne,já to nedám prostě.Češtinu celkem jo,ale matiku? Pff,a to jsem dneska kvůli tomu šla na doučování a hodinu se to učila doma.Nemám na to hlavu,prostě. Ale na trojku a možná,možnááá na dvojku to napíšu.

Pár fotek.Možná jste je už viděli,a možná ne,vždyť je to fuk.






Jo,mám úžasný vlasy.

6 komentářů:

  1. já s matikou taky vždycky válčila, ale dycky jsem to nějak s odřenejma ušima přežila a teď už se tomu zpětně jen směju, jak jsem to hrotila :) hezkej blog, sleduji ;)

    OdpovědětVymazat
  2. haha, chtěla bych být v ten "zaječí" den u vás ve školy :D.
    máš krásný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezka bunda))) taky neakou kozenou potrebuju

    OdpovědětVymazat