pondělí 16. dubna 2012

Když skočíš,já taky,pamatuješ?

Nikdy bych nevěřila,že se mi takový sladký filmy budou líbit,ale Titanik zas tak sladkej neni.A já můžu s čistým svědomím říct,že ten film miluju,a mohla bych  se na něj koukat znova,a znova,a znova. Jestli jste byli včera na Čerňáku v kině,mohli jste mě vidět,s kapesníčkama všude kolem mě.Dobře,to přeháním,ale fakt jsem si po dlouhý době u filmu pobrečela,a co jako.:D No,šla bych na něj znova,ale myslím,že už asi ne.Škoda.



5 komentářů:

  1. titanic miluju, na tridecko musim ten film me snad nikdy neomrzi, jo a ses kocicka nevim ktera fotka je lepsi obe sou skvely mas dokonaly voci)))*

    OdpovědětVymazat
  2. ja by som sa mohla dookola pozerať na The hunger game :DD
    a pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, titanic mám taky moc ráda, vždycky to obrečím :D.
    na té první ti to děsně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Titanic je největší romantická klasika :-)

    OdpovědětVymazat
  5. titanic je super bezva žůžo nejlepší nejuplakanější awwwww taky ho zbožňuju...:D snad to byl první film u kterýho jsem brečela, doopravdy :)

    thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat