středa 18. dubna 2012

Today is happy day.

Mám se až podezřele dobře,a proto se mi za chvíli stane něco špatnýho,já to vím.Protože se mám vždycky dobře,a pak se to kvůli něčemu zkazí. Ve škole se to trochu sere,ale né moc,proto mě to zas tak nezajímá.
              Odpoledne jsem místo těláku jela na rovnátka.Ještě štěstí,že zámečky už jsem měla,a teď se trápím jenom s těma nasazovacíma. A s tátou jsme se dohodli,že koupí motorku.



 Který jsou mý?

 My jsme drsný holky.

 Jo,Titanuků mám doma málo.


9 komentářů:

  1. Krásné fotky!Moc Ti to sluší a máš hezké balerínky))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nejsou mý,ale tý holky,co je semnou na fotce.:D

      Vymazat
  2. oooh ta prvni fotka chci videt co tam mas na sobe lip!))) jinak se mej fajn, a netrap se s tim jak bude zitra nebo dneska vecer.)

    OdpovědětVymazat
  3. třetí fotka by si zasloužila cenu nejlepší fotky dne :)

    OdpovědětVymazat
  4. tobě se tyhle fotky taky moc povedly! máte drsný bundy, hlavně ta cvočkovaná tvý kámošky je super, můžeš jí to vyřídit ;D.

    OdpovědětVymazat
  5. na Titaniku som bola aj ja!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. na 3D Titaniku jsem byla a je to úplně skvělé! :) hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat